דיאטה מהירה

איך להתחיל דיאטה מהירה כדי שיהיה לך קל

חצי מהישראלים רוצים לרדת במשקל, וכולנו רוצים לעשות את זה מהר – גם כי הדיאטה לא כייף, וגם כדי שנוכל לראות את התוצאות מהר.
אבל אם את רוצה להצליח לעשות דיאטה מהירה, חשוב לא רק לבחור תפריט נכון, אלא בעיקר - לעשות את זה מהמקום הנכון, מהמקום של אהבה עצמית, כאקט של תמיכה בגוף שלך ואהבה שלך את עצמך.
הנה לינק שמסביר איך לעשות דיאטה מהירה שנובעת          מאהבה עצמית
 

מה הרעיון של דיאטה מהירה

דיאטה מהירה זה כמו להיכנס לאוברדראפט. צריך, פשוט, מצד אחד לבזבז המון המון קלוריות, ומצד שני – להכניס כמה שפחות קלוריות. אז כן, אנחנו רוצים להיכנס לאוברדראפט של קלוריות.
נכון כשחושבים ככה על דיאטה היא נהיית יותר קלה (:
הדרך הקלה והמהירה לבזבז המון קלוריות היא, כמובן, עי ספורט!
הנה איך למצוא את הספורט שמתאים לך – ספורט שיהיה לך קל וכייף לעשות ולהתמיד בו.
וטיפ לזירוז הדיאטה לעשות את הספורט דווקא בזמנים שמועדים לפורענות, דווקא בזמן שהיית הולכת לפשוט על המקרר!
ומה עם הקלוריות שמכניסים לגוף?
 

איך לבחור תפריט דיאטה מהירה

כשאת בונה לך את התפריט לדיאטה המהירה חשוב שתוציאי מהבית את כל הפיתויים שעלולים לפגוע לך בדיאטה.
היצמדי לתפריט שבנית, ומלאי את הבית בדברים טובים וטעימים שהתפריט מאפשר לך לאכול. אם לא יהיה בבית שוקולד, אבל תמיד יהיו ירקות חתוכים במקרר – יהיה לך הרבה יותר פשוט להתמיד בתדיאטה.
דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון כשבונים תפריט לדיאטה מהירה הוא לוודא שתמיד, ולא חשוב מה, תהיי שבעה! אם הגוף שלך יהיה רעב ויחסרו לו חומרי מזון לא יעזור לך כלום ואת תישברי!
 

תפריט פשוט לדיאטה מהירה

לכן חשוב שהתפריט שלך לדיאטה מהירה ישמור על 2 הכללים הבאים:
1. לאכול הרבה ירקות, ולפחות קצת אורז מלא – משום שהם עשירים בסיבים תזונתיים, שגם עוזרים לניקוי המעיים ולהורדת משקל, וגם שומרים אותך שבעה.
2. חלבונים הם המזון המשביע ביותר, ולאורך הזמן הרב ביותר, וחלבונים מהצומח, להבדיל מחלבונים מהחי, אינם מכבידים על הכליות, אלא מאפשרים להן לפעול במלוא המרץ ולעזור לך לרדת במשקל.
לכן, את רוב הקלוריות שלך כדאי לך לצרוך מקטניות שתבשלי לבד.
הנה דוגמא ל 3 מתכונים קלים ומרזים מקטניות, קלאסיים לדיאטה מהירה.
 

דיאטה מהירה ובריאה

הבעיה העיקרית בדיאטות מהירות היא שתכופות הן מאוד לא בריאות.
כדי שלא לפגוע בגוף בזמן שאת עושה דיאטה מהירה, כדאי לך לוודא שבלוטת התריס שלך – שאחראית על חילוף החומרים, ולכן על ההשמנה וההרזיה, מקבלת מספיק יוד. הסבר נוסף במאמר הזה, שאומר גם איך לספק לבלוטת התריס שלך את היוד שחסר לה כדי לרדת במשקל.
בעיה נוספת שאופיינית לדיאטות מהירות היא שבגוף נוצר פתאום מחסור חמור בחומרי המזון שהוא זקוק להם – ויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון, וכד', ואז מה שקורה זה שאת אכן מצליחה לרדת במשקל, אבל אחכ טורפת כאילו אין מחר ועולה הכל בחזרה. כדי למנוע את המחסור הזה בגוף כדאי להעניק לגוף לפחות בזמן שאת עושה דיאטה מהירה גם מזונות על כמו ספירולינה. הנה לינק איפה אפשר לקנות ספירולינה בזול + קופון הנחה.
 

4 טיפים לדיאטה מהירה

1. ותרי על המלח! כן, אני יודעת שאת לא רגילה ושזה קשה, ואולי בימים הראשונים האוכל ירגיש לך תפל, אבל זה השימוש הטוב ביותר שאת יכולה לעשות עם המוטיבציה של ההתחלה. תוך כמה ימים תתחילי להרגיש את הטעם של הירקות – ויהיה לך טעים! ובזמן הזה, היות שהמלח אוגר נוזלים, הנוזלים יתחילו לעזוב את גופך, ואת תרדי במשקל במהירות.
2. שלבי ניקוי רעלים. הגוף שלנו אוגר הרבה מאוד רעלים, ורבים מהרעלים האלו נאגרים ברקמות השומן. לכן מאוד קשה לנו לרדת במשקל, משום שהגוף זקוק לשומן להטמיע בתוכו את הרעלים. כשננקה את הגוף מהרעלים הגוף לא יצטרך יותר את השומן, ותרדי במשקל במהירות.
הנה מאמר עם שיטות שונות לניקוי רעלים
3. שתי הרבה מים ותה צמחים. אחד המחקרים המפורסמים שנעשו על דיאטות מראות שבטווח של 10 שנים אנשים ששותים משקאות דיאט משמינים יותר! מאנשים ששותים משקאות רגילים. הנה הלינק. לכן כדאי לך לוותר על משקאות הדיאט, ובמקום להתחיל לשתות הרבה מים – 8 עד 12 כוסות ביום, ואפילו עדיף – חליטת תה לניקוי רעלים.
השתיה גם עוזרת לתחושת השובע, וגם עוזרת לניקוי הרעלים מהגוף.
4. הטיפ הבא עזר למטופלת שלי לרדת תוך שבוע ב 3 מידות! אני לא מכירה דוגמא טובה יותר לדיאטה מהירה (:  טיפ מרזה ב 30 שניות
 

נקודות שבירה בדיאטה מהירה

נדמה לנו שבדיאטה מהירה המוטיבציה גבוהה, הקילוגרמים יורדים מהר, ואין לנו את הזמן בכלל להישבר.
אבל שני גורמים פועלים נגדך – גם האכילה הרגשית שלך, כשאת עצובה או כועסת, למשל, וגם המשקל – כשהוא אינו עונה על ציפיותייך.
לכן כדאי לך, בנוסף למעקב אחרי תפריט הדיאטה המהירה, גם לנצל את הזמן כדי לטפל באכילה הרגשית – הנה הלינק, ואם את נתקעת, לחזור, לבדוק את עצמך, ולחשוב מה לעשות כשאת לא מצליחה לרדת במשקל – הנה הלינק.
או אולי פשוט – להיזכר מה המוטיבציה האמיתית שלך לדיאטה, ולהשתמש במשפטי מוטיבציה לדיאטה.
 

סיכום: דיאטה מהירה וקלה

כדי להצליח בדיאטה מהירה חשוב לדעת איך לעשות אותה.
חשוב להתחיל ממקום של קבלה עצמית ואהבה עצמית, כדי להרגיש שאת יוצאת לפרויקט משותף עם הגוף שלך למען השמחה והבריאות של שניכם. 
בשביל דיאטה מהירה ומוצלחת חשוב שיהיה לך תפריט שיהפוך את הדיאטה לקלה, טעימה, משביעה ובריאה – מה שיעזור לגוף שלך להרגיש שאת הולכת איתו ולא נגדו.
חשוב שתעסקי בספורט שקל וכייף לך לעשות, וחשוב שתשתמשי בזמן הזה, שבו את עושה את הדיאטה, כדי לטפל ברגשות כואבים שאולי גרמו לך לאכול בעבר.
ואם את מרגישה שאת צריכה עזרה – אל תהססי לבקש!
 
שיהיה בהצלחה (:
 
אם את רוצה לקבל טיפים נוספים, או אם יש לך עוד שאלות,
מוזמנת לפנות אלי בלינק הזה
©מיכל רון, אוקטובר 2015

מאמרים קשורים: 

הצהרה: מיכל רון איננה רופאה, תזונאית, דיאטנית או נטורפתית, ושירותי היעוץ והליווי מתבססים על ידע אישי ונסיון מצטבר. יש לראות את הכתוב באתר זה כהמלצה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מסוג כלשהו.