קרם לניקוי רעלים אנרגטי

שלחי לחברה

מזה קרם לניקוי רעלים אנרגטי, ומה הוא עושה

הקרם לניקוי רעלים אנרגטי מכיל אבוקדו, אלוורה, שמן זית, מינרלים, וויטמינים.
הקרם מנקה את הגוף, מפרק מתחים, תורם לרוגע, לרעננות ולתחושת קלילות, וכך מחזק את מערכת החיסון, ועוזר להתגבר על מחלות פיזיות ועל הפרעות נפשיות.
 

איך עובד הקרם לניקוי רעלים

הקרם לניקוי רעלים עובד כמו שואב אבק קוסמי.
הקרם מכיל הולוגרמות קוסמיות שהועברו בתיקשור לדר פאינה אלחזובה, והוא מאפשר לשחרר מהגוף ומהנפש אינפורמציה ישנה שנשארה בלא מודע, כמו מחשבות מיותרות, אנרגיות שליליות, וכד'.        
הקרם עובד על הלא מודע, ועוזר להתגבר על מצבים נפשיים קשים, ולפתח במקומם מצב של אושר, שלווה, וביטחון עצמי.
באופן כזה הקרם לניקוי רעלים אנרגטי מנקה גם את הגוף וגם את הנפש מאנרגיות זרות.
 

מה היתרונות של הקרם על פני שיטות אחרות לניקוי רעלים

לקרם ניקוי הרעלים יש 3 יתרונות בולטים –
1. הקרם מטפל גם ברעלים פיזיים, וגם ברעלים אנרגטיים, משום שהוא מאפשר להוציא מהגוף לא רק גורמי מחלות פיזיים, אלא גם גורמי מחלות רגשיים כמו כעסים, לחץ, זכרונות ישנים, וכד'.
2. כל אחד יכול לטפל בעצמו בעזרת הקרם, גם בלי ללכת לטיפול או להצטרך הכוונה מקצועית. משום שמדובר בהולוגרמות שעובדות על כל הגוף, גם אם מורחים את הקרם רק על אזור אחד – הוא יכול להשפיע על עוד אזורים.
3. הרבה יותר פשוט למרוח קרם מאשר לעבור תהליך רגיל של ניקוי רעלים, שכולל דיאטות מיוחדות, תוספי תזונה, צמחי מרפא, וכד'. השימוש בקרם לניקוי רעלים חוסך את חוסר הנוחות הכרוכה בניקוי רעלים רגיל.
 

איך משתמשים בקרם לניקוי רעלים

הקרם לניקוי רעלים מיועד לשימוש חיצוני בלבד.
מומלץ להשתמש בקרם כשאת בבית, ויכולה גם לשכב ולנוח אם צריך.
אפשר להשתמש בקרם כתהליך טיפולי עמוק: למרוח אותו 3 פעמים ביום. שמים טיפה על גב כף היד, ומתוך הכמות הזו שמים קצת מאחורי האוזניים, על העורף, על המצח, על הגרון, במפתח הלב, בבטן, ומסביב לטבור. טיפול כזה עובד על כל הגוף ועל כל המערכת הנפשית והאנרגטית.
אפשר להשתמש בקרם גם בתור עזרה ראשונה, או כתחזוקה שוטפת: לשים את הקרם במקומות הכואבים, או במקומות שלעיל – כדי לרפא מצבי מתח.
 

איזה תופעות לוואי עלולות להיות לשימוש בקרם לניקוי רעלים

עם התחלת השימוש בקרם מופיעות לפעמים תחושות כמו בניקוי רעלים רגיל: תחושת עקצוץ, עייפות או צורך לישון. לאחר כמה ימים התופעות האלה נעלמות, ומופיעה תחושת קלילות ורעננות.
אם מופיעה תחושת מתח או לחץ בבטן או בגרון – אפשר למרוח את הקרם יותר פעמים כדי לזרז את תהליך הניקוי.
אם יש החמרה בכאב לאחר המריחה – אפשר למרוח את הקרם ליד המקום הכאב. כך האנרגיה מתפזרת, ויוצרת הקלה מהירה.
במצבים נפשיים קיצוניים עלולים להופיע כאבי בטן, שיעול, שלשול, בחילות, ואפילו הקאות – כמו בתהליכי ניקוי אחרים, אך בכל זאת – מדובר במקרים קיצוניים בלבד.
הקרם מותר לשימוש גם לנשים בהריון, אך הן צריכות למרוח אותו אך ורק על העורף, על הגרון, ועל הרגליים.
 

המלצה אישית על הקרם לניקוי רעלים מהגוף

את דר פאינה אני מכירה, אוהבת ומעריכה כמטפלת מעולה ולא שגרתית, ואת המאמר הזה כתבתי עבורה בהתנדבות, ללא תשלום, משום שאני מאמינה שהקרם יכול לעזור לך.
כשאני התנסיתי לראשונה בקרם הופתעתי מהמהירות בה הוא נספג, וגם מהאופן בו הוא שינה את איך שהרגשתי – כמו זר פרחים שמשנה לגמרי את האווירה בחדר (: גיליתי שהקרם משכך כאבים (כאב גרון ושיעול בגלל הצטננות), מוריד דרמות – במצבים בהם הייתי עלולה להגיב בעלבון, לדוגמא, ומעניק תובנות מיוחדות – כמו טיפול בשיחזור גלגולים, כשרואים לפתע את הדברים מנקודת מבט חדשה. 
 

על דר פאינה אל-חוזה-בה (MD), מפתחת הקרם לניקוי רעלים

דר פאינה אל-חוזה-בה (אלחזובה, MD) השלימה לימודי רפואה קונבנציונלית, ואף עבדה במחלקה בבית החולים, כשהגיעה למסקנה שעי טיפול אנרגטי וקלפים טיפוליים היא יכולה לעזור בדרך טובה יותר ליותר אנשים.
דר פאינה עוסקת בריפוי אנרגטי עי זרמי אנרגיה, וכך מטפלת בכל סוגי הבעיות הנפשיות והפיזיולוגיות.
את ההולוגרמות הקוסמיות שבתוך הקרם לניקוי רעלים קיבלה דר פאינה בתיקשור – כדי להעצים כל טיפול אנרגטי, וכדי לאפשר לכל אחת שרוצה בכך לטפל בעצמה ובאחרים גם ללא ידע מוקדם.
 
לרכישת הקרם, ו/או הקלפים הטיפוליים שנילווים אליו – 050-337-3120
או דרך קבוצת הפייסבוק בלינק הזה
מחיר הקרם לניקוי רעלים: 120 שח
 
©מיכל רון, מרץ 2016 

מאמרים קשורים: 
שלחי לחברה

האתר מוקדש לזכרה של הנטורופתית נעמה אברהמוב

הצהרה: מיכל רון איננה רופאה, תזונאית, דיאטנית או נטורפתית, ושירותי היעוץ והליווי מתבססים על ידע אישי ונסיון מצטבר. יש לראות את הכתוב באתר זה כהמלצה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מסוג כלשהו.

WhatsApp icon by Icons8