דיאטת ניקוי רעלים עם תפוחים + קופון

שלחי לחברה

איך ניקוי רעלים עוזר לדיאטה

דיאטת ניקוי רעלים יכולה להיות גם דבר קל! ובהמשך תמצאי כמה טיפים שיקלו עליך בדיאטה. ולפני שמתחילים רק חשוב שתדעי איך ניקוי הרעלים עוזר לך לרדת במשקל:
כשהגוף 'מלא' ברעלים מהסוג שאינו מסיס במים, הוא 'מטביע' אותם בשומן.
כשאנו יורדים במשקל בעקבות דיאטה, ומאבדים שכבות שומן אין לגוף איפה 'לגנוז' את הרעלים האלה, ולכן נוצר ה'יו-יו' של לשוב ולעלות במשקל.
שילוב של דיאטה עם ניקוי רעלים מאפשר לך לרדת במשקל 'בטוב', ולשמור על המשקל החדש לאורך זמן.
אז בואי נתחיל:
 

1. תמיכה בדיאטת ניקוי רעלים עי תפוחים

תפוחים מכילים סיבים רבים ופקטין, שעוזרים מאוד לגוף להיפטר ממתכות כבדות, ולנקות את הכבד והכליות. חוץ מאשר לנקות רעלים, הסיבים עוזרים גם ליצור תחושת שובע, וכך תומכים בדיאטה של ניקוי רעלים.
מומלץ לאכול תפוח או אגס מדי יום, או כמו שאומר הפתגם:
An apple a day keeps the doctor away (:
משום שאת התפוחים לא מרססים, אלא מוסיפים את קוטלי החרקים למי ההשקיה שלהם – עדיף לקנות תפוחים אורגניים, למרות מחירם היקר ):
 

2. דיאטת ניקוי רעלים עי אצות

היוד שבאצות עוזר לתיפקודה של בלוטת התריס, שאחראית על קצב חילוף החומרים בגוף ועל הצלחת הדיאטה שלך.
אצות תורמות לניקוי רעלים מהגוף משום שהן מכילות הרבה כלורופיל, סופחות רעלים מהמעיים, ומורידות את החומציות הנוצרת בדם ובגוף מאכילת מזונות מהחי.
אצות כדוגמת הכלורלה, הספירולינה, והאצות הכחולות-ירוקות של אגם קלאמאת נחשבים 'מזונות-על' – המהווים מולטי ויטמין ומינרל טבעי, בגלל תכולתן התזונתית הגבוהה. כשאת אוכלת מזונות על את מספקת לגוף שלך את כל מה שהוא זקוק לו, וכך חוסכת מעצמך את תחושות החסך והרעב שמפריעות לדיאטה.
 

3. דיאטת ניקוי רעלים עי כורכום

מחקרים מראים שהכורכום מוריד את רמת הדלקתיות בגוף (כמו אומגה 3), ושצריכה קבועה של כורכום מורידה את ההסתברות ללקות בסרטן.
רמות גבוהות של דלקתיות בגוף – למשל בגלל הרעלים שמופרשים לדם בגלל הדיאטה, יוצרות תחושה של דיכאון, שבתורה מפריעה לך להמשיך בדיאטת ניקוי רעלים ולרדת במשקל.
אפשר להוסיף כורכום לתבשילים, ואפשר לקחת אותו בכמוסות.
כדי להעצים את פועלת הכורכום כדאי מאוד להוסיף לו גם פלפל שחור – אפילו במידה מאוד קטנה, כמו בקארי ההודי או בחאוואיג' התימני.
 

4. המרכיב הכי חשוב בדיאטת ניקוי רעלים – ספורט!

ממש מצטערת, וזה בטח המרכיב שאת הכי שונאת בדיאטה, אבל הספורט מזה חשוב...
מה שכן – יש לי 2 בשורות טובות.
הראשונה היא שאפשר למצוא סוג של ספורט שאפילו לך יהיה קל, פשוט, ואולי אפילו כייף לעשות אותו! כן, כן! במאמר הזה שלי על ספורט אני מסבירה לך בדיוק איך למצוא אותו: מאמר על ספורט והתאמת סוג ההתעמלות
הבשורה הטובה השניה שתעזור לך לעשות ספורט בשביל דיאטת ניקוי רעלים היא לתת לך עוד סיבות ומוטיבציה לעשות ספורט:
הספורט מזרז את דיאטת ניקוי הרעלים גם משום שהוא שורף קלוריות, וגם – ואולי בעיקר, שום שהוא מזרים את נוזלי הדם והלימפה ואת הנוזל הבין תאי שבתורם עוזרים לניקוי הרעלים מהגוף דרך אברי ההפרשה, ובאמצעות הזעה.
הספורט עוזר בעוד דרך – כשאנחנו חווים סטרס, למשל בגלל הדיאטה, הגוף מייצר קורטיזון, שמתווסף אל הרעלים שהגוף צובר. הספורט עוזר לשחרר את המתח, להוריד את רמות הקורטיזון בגוף ולשפר את מצב הרוח, ואז הדיאטה הופכת לקלה יותר.
 

הטיפים הכי קלים לדיאטת ניקוי רעלים: תוספי תזונה!!!

2 הטיפים הבאים מכילים תוספי תזונה, שכל אחד מהם הוכח במחקרים מדעיים גם כבריא, וגם כתומך בדיאטת ניקוי רעלים.
אני מצרפת לינקים למאמרים יותר מפורטים שלי על תוספי התזונה האלה, ובהם גם ההוראות כיצד לרכוש את תוספי התזונה בהנחה ניכרת של 75%!
אם את רוצה – כתבי לי עכשיו ואשלח לך את הקופונים.
 

5. דיאטת ניקוי רעלים עי ויטמין C

ויטמין C הוא אחד החומרים הטובים לניקוי רעלים מהגוף. ויטמין C יכול לנטרל ולהוציא מהגוף מתכות כבדות, הוא מסיס במים, ולכן אינו רעיל גם בכמויות גדולות – כי הוא מופרש בשתן. מומלץ לצרוך 2-1 ג' ביום, כלומר 1000 עד 2000 מג ויטמין C ביום.
הכי עדיף לקנות ויטמין C מסוג אסרולה, שהוא לא חומצי, ואבא שלי מעדיף את הסוג הלעיס.
לינק למאמר על ויטמין סי + קופונים
 

6. טריפלה: תוסף תזונה מיוחד לדיאטת ניקוי רעלים

הטריפלה היא תוסף תזונה איורוודי של הרפואה ההודית, ומקורו בשילוב של 3 צמחים, שעוזרים בדיאטת ניקוי רעלים, בהורדת כולסטרול, ובאופן כללי לפעילות המעיים ולחיזוק הגוף.
לא מדובר בעוד פורמולה מסוכנת לדיאטת בזק, אלא בתרופה מסורתית שהוכחה כיעילה גם במחקרים מדעיים מודרניים.
למאמר על טריפלה + קופון הנחה
 

סיכום: דיאטת ניקוי רעלים בקלות

כל הטיפים האלה לניקוי רעלים מהגוף הם טיפים פשוטים ליישום ולשילוב בחיי היומיום, ולא צריך לצאת מהבית כדי להשתמש בהם. וגם – כל אחד ואחד מהם יכול לעזור לך להשאר בריאה יותר, למשך שנים רבות יותר, והכי חשוב – להרגיש טוב (-:
 
כתבי לי, ואשלח לך קופון הנחה לרכישת התוספים לדיאטת ניקוי רעלים
©מיכל רון, מרץ 2011 

מאמרים קשורים: 
שלחי לחברה

האתר מוקדש לזכרה של הנטורופתית נעמה אברהמוב

הצהרה: מיכל רון איננה רופאה, תזונאית, דיאטנית או נטורפתית, ושירותי היעוץ והליווי מתבססים על ידע אישי ונסיון מצטבר. יש לראות את הכתוב באתר זה כהמלצה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מסוג כלשהו.

WhatsApp icon by Icons8