טיפול הילינג מרחוק, ללא מגע

שלחי לחברה

מזה טיפול הילינג, ואיך טיפול הילינג עובד

טיפול הילינג עובד עם האנרגיות של הגוף שלנו - במקום לטפל בגוף הפיזי, ברגשות שמפריעים לנו, או בעבר שעדיין מטריד אותנו.
היות וכל דבר עשוי גם מאנרגיה, כולל הגוף - שהוא מאסה חומרית, כשאנחנו משפיעים על האנרגיה אנחנו משפיעים גם על הגוף והבריאות, על הרגשות ועל מצב הרוח, וגם יכולים לפתור ולרפא טראומות וארועים מטרידים מהעבר. 

את הגוף שלנו מקיף שדה אלקטרומגנטי, שקרוי לפעמים 'הילה'. איזון השדה האלקטרומגנטי מתבצע באמצעות טיפול הילינג, שמעצים אותנו – כי הילינג נותן יותר אנרגיה, מאזן אותנו – כי טיפול הילינג מאזן את האנרגיות של הרגש, השכל והרצון, ומשלב אותם עם הפרקטיות של היומיום, ומרפא אותנו – כי האיזון שההילינג יוצר עוזר לגוף למצוא בתוכו את כוחות הריפוי.
בטיפול של טיפול הילינג הרבה פעמים עולים כל מיני זכרונות ונפתרים כל מיני נושאים וארועים מהעבר – אפילו בלי שנשים לכך לב, ולכן טיפול הילינג נותן לנו את האומץ להיות מי שאנחנו, וליצור לעצמנו את החיים שאנחנו רוצים.
 

איך טיפול הילינג עובד מרחוק, וללא מגע

רוב הטכניקות לריפוי הגוף והנפש עובדות באמצעים חומריים - מגע, תרופות וכדומה. הטכניקות הללו אמורות להשפיע על הגוף ישירות - למשל עי עיסוי, או על מצב הרוח באמצעות חומרים כימיים - למשל תרופות פסיכיאטריות לטיפול בדיכאון וחרדה.
הטכניקה של ההילינג עובדת עם האנרגיות בלבד, ומטרתה להשפיע על האנרגיות - ומתוך כך על הגוף ועל הנפש.
היות ומדובר באנרגיות אין צורך במגע - משום שמגע היא טכניקה פיזית, ולא אנרגטית.
בנוסף, אנרגיות עוברות במהירות האור - כמו החשמל, ולכן, כשהמטפלת מיומנת בכך ויש לה נסיון, החיבור יכול להתבצע גם מרחוק וגם ללא מגע באותה מידה של הצלחה. 
אחת המטופלות הראשונות שלי בהילינג היתה אשה מבוגרת שחיה בארהב. את פגישות הטיפול שלנו עשינו בטלפון, משני צידי האוקיאנוס האטלנטי, ובעקבות טיפול ההילינק מרחוק וללא מגע אותה, ולמרות גילה המתקדם - אותה האשה פתחה עסק חדש ומצליח! 
אני חייבת להגיד שגם אני הופתעתי מהתוצאות הנפלאות והמהירות של טיפול ההילינג הזה, אבל בעקבותיו שוכנעתי לעבוד עם עוד אנשים, גם מרחוק וגם ללא מגע. 
 

טכניקות שונות של טיפול הילינג

יש הרבה טכניקות של טיפולי הילינג. הטכניקה המפורסמת ביותר היא, אולי, הרייקי – שהיא שיטה מאוד כייפית של הילינג. ובכל זאת, טכניקת ההילינג האהובה עלי ביותר היא טכניקת EMF - איזון השדה האלקטרו-מגנטי (EMF Balancing Technique®).
הסיבה שאני הכי אוהבת את הטכניקה הזו של הילינג היא משום שהרבה פעמים ראיתי איך היא עושה ניסים, ומהר – מישהו נרפא מחרדות תוך 2 פגישות, מישהו נכנסה להריון אחרי שנתיים וחצי של טיפולים, ועוד. והכל – פשוט, ונעים.
סיבה טובה לאהוב טיפול הילינג, נכון?
 

4 השלבים השונים של טיפול הילינג

יתרון נוסף של טיפול הילינג בשיטת EMF הוא ששיטת ההילינג הזו היא מאוד מובנית.
4 הפגישות הראשונות, לדעתי, הן הכי חשובות, ואני מטפלת בהן בעצמי בטיפול הילינג שוב ושוב.
בפגישת ההילינג הראשונה מאזנים בין הראש ללב, בין מה שחושבים ומה שמרגישים.
בפגישת ההילינג השניה מרפאים דברים שעדיין כואבים לנו מהעבר.
פגישת ההילינג השלישית מסדירה את היחסים שלנו עם אנשים אחרים,
והפגישה הרביעית של טיפול הילינג בטכניקת EMF מאפשרת לנו להגשים את הפוטנציאל האישי שלנו, כדי ליצור חיים טובים יותר עבורינו ועבור אחרים.
 

איך קורה הריפוי בטיפול הילינג

התאוריה של הילינג לפי טכניקת EMF גורסת שגופנו מוקף בשבכה – רשת של סיבים אלקטרו-מגנטיים, המכונה רשת הכיול האוניברסאלית. (Universal Calibration Lattice®). אלו סיבים אנרגטיים, ולכן זוהי טכניקה של ריפוי בטיפול הילינג אנרגטי.
רשת זו, והליבה העוברת במרכז גופינו, מכילות ברמה האנרגטית את מי שהננו – ברמה הפיזית, הרגשית, המנטלית והרוחנית, ולכן טיפול הילינג אנרגטי מרפא את מי שאנחנו – את הרגשות שלנו, את המחשבות שלנו, את ההיסטוריה שלנו, ואת הפוטנציאל שלנו.
 

איך טיפול הילינג מרחוק עובד ללא מגע?

טיפול הילינג הוא טיפול אנרגטי שמאפשר לך 'לנקות' את העבר שלך, ולברוא הווה ועתיד טובים יותר עבורך. אם את עדיין סובלת מטראומה שעברת – טיפול הילינג עוזר לך לשחרר את הטראומה הזו, ולחזור להיות מאושרת. אם כל מיני נושאים מנהלים את החיים שלך – אפילו נושאים לא מודעים מגלגולים אחרים, או כל מיני דברים שקורים לך, מחסומים שאת לא מצליחה לעבור או יחסים שאת לא מצליחה ליצור – את כל אלה ההילינג יכול לרפא ולפתור, משום שהוא מסדר את השדה האלקטרומגנטי שלך, את ההילה שלך - גם ללא מגע, וגם מרחוק.
 

טיפול הילינג של הלב, ויצירה של אהבה באמצעות טיפול הילינג

בכל אחת מארבעת הפגישות בטיפול הילינג EMF  מופעלת תבנית אנרגטית שונה.
התבנית הראשונה של ההילינג מאזנת בין הראש והלב, בין החשיבה ובין הרגש.
התבנית השניה של ההילינג קשורה להיסטוריה שלך, ומאפשרת לך 'לנקות' טראומות ומשקעים רגשיים שעדיין מנהלים אותך, ולחזק את הביטחון העצמי שלך.
התבנית השלישית  של ההילינג מחברת אותנו למי שאנחנו, ועוזרת לנו ליצור יחסים טובים עם אנשים אחרים.
התבנית הרביעית של ההילינג קשורה לעתיד שלך. התבנית הרביעית של ההילינג עוזרת לך להגשים לעצמך חיים טובים.
 

סיכום: מה טיפול הילינג יכול לעשות עבורך

המאמר הזה מכיל לא רק מידע על 4 פגישות של הילינג.
הריפוי, ההילינג שמתרחש בארבעת הפגישות מקצר ומקל על האפשרות שלך להגיע למצב של אושר, בריאות, ריפוי של טראומות, יצירת יחסי אנוש טובים וחיים טובים יותר. ראיתי את ההילינג עושה ניסים ככ הרבה פעמים, ועדיין אני מופתעת בכל פעם מחדש, ואני מברכת כל אדם ואישה בעולם הזה שיזכו לעבור טיפול הילינג, ולהנות מפירותיו.
 

מוזמנת לפנות אלי תמיד, גם כדי לקבל עוד אינפורמציה – בלינק הזה
©  מיכל רון, ינואר 2009 

שלחי לחברה

האתר מוקדש לזכרה של הנטורופתית נעמה אברהמוב

הצהרה: מיכל רון איננה רופאה, תזונאית, דיאטנית או נטורפתית, ושירותי היעוץ והליווי מתבססים על ידע אישי ונסיון מצטבר. יש לראות את הכתוב באתר זה כהמלצה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מסוג כלשהו.

WhatsApp icon by Icons8